Ofcom: RT tientallen keren partijdig over strijd in Oekraïne

Welkom bij Redactie & Co - bureau voor werken in de media.
Neem een kijkje op onze website!
De Britse mediatoezichthouder Ofcom zegt dat de Russische zender RT zeker 29 keer partijdig heeft bericht over de Russische rol in de Oekraïense regio Donbas. De zender mag overigens in Engeland sinds 18 maart niet meer uitzenden, vanwege problemen met…